מחסור חמור באגו וסדנת כתיבה

אותנו גידלו בלי אגו.

שלושה ילדים בבית אחד עם הורים ברוכי כשרונות וחסרי אגו יגדלו להיות ברוכי כשרונות וחסרי אגו ולפרקים גם אמביציה.

אני יכולה להלביש את עניין חסרון האגו על מהפך הזן שלי, אבל בסופו של דבר אם אודה על האמת, תמיד העדפתי להיות מאחורי הקלעים ולא בפרונט. לביים, להעיר, ליישר את מה שעקום וללכלך את מה שנקי מדי. לכתוב.

גדלתי בידיעה שאני כותבת יופי, כמו שכולם כותבים. ההורים שלי לא נתנו לי מעולם הרגשה שמשהו יוצא דופן בכתיבה – כישור ולא כישרון. לקח לי המון שנים להבין שזה לא בדיוק ככה, רוב האנשים לא חושבים כמוני, לא מנסחים כמוני ולא מעלים על הכתב כמוני. לרוב האנשים אין את העיניים שלי ואת היכולת לפרק רגעים לחוליות זהב קטנות שלובות זו בזו. ועדיין, אין אגו.

יש משהו נהדר באין אגו, זה מקום שיכול לראות כל אחד כמו שהוא ממקום נקי ולא מתרשם, כזה שרוצה להתרגש ולהיווכח ובכל פעם מוכן לשמוח בנצחונות של מישהו אחר מחדש. אני לא יודעת לקנא ולחמוד, אני לא יודעת לרוץ אחרי העקבים של מישהו אחר במטרה לחלוף על פניו ולהפליץ לו בפרצוף בדווקאיות. בהתבוננות של ילדה בתיכון, אני יודעת לשבת על הטריבונות ולהעיר הערות קולעות על כל מי שעובר במגרש.

יש משהו מסרס באין אגו, מכבה אמביציות, מונע מראש מחשש ה"מי אני בכלל ולמה שמישהו יראה אותי בתוך הבליל של אנשים שיודעים לומר הכל בקול חזק יותר ולהבהב בצבעים מסנוורים יותר."  גם המקום המערער ומבטל עצמית שמתבייש לומר אני ממש מצוינת במה שאני עושה ובמה שאני מתכוננת לעשות. מקום שגורם לאנשים סביב, לפעמים כאלה שאוהבים אותי בכל ליבם לבטל את היכולות והרצונות שלי מפני אלה שלהם, כי להם יש אגו יציב וקיים שאומר את שלו.

יש לי חברות מדהימות, חבורת מכשפות ש'החליטו עלי' כבר מזמן ומאז אני גדלה בצל הפלאות שהן מעוללות בעולם, כל אחת במקומה ובתחום שלה. אחת מהן נבחה עלי לא מזמן שהגיע הזמן להפסיק לדבר, לפתוח סדנת כתיבה ולעשות את מה שאני טובה בו ואוהבת – ללמד. כדי לבטל את ה'למה לא' המידי שהתגלגל החוצה בחרדה, גם ארגנה מקום מפגש נוח. ננבחתי.

טביעת אצבע

אחרי סוכות, ב-17.10, ליתר דיוק, תיפתח סדנת כתיבה אינטימית ונעימה בת שניים-עשר מפגשים ברמת אביב. 

הסדנה תכוון למציאת טביעת האצבע האישית של כל כותבת, זאת שמייחדת אותה ואת כתיבתה והופכת לחתימה אישית. 

מובטחים – שיח פורה ומפרה, התבוננות מעמיקה ומקדמת, אווירה אוהדת, חברה טובה וממתקים.

פרטים: אצלי במייל serach@gmail.com

הרגישו חופשי להשתמש בעצמכם ולהעביר את הפוסט הזה למי שתחשבו שיתעניין.  ההזמנה, כמובן, מתייחסת לכותבות ולכותבים.

 

7 responses to “מחסור חמור באגו וסדנת כתיבה

להשאיר תגובה

