מבחן 2

נפל לידי מבחן אינטליגנציות שכנראה משמש מכונים שבודקים כישורים שונים אצל הממוינים לעבודה. ניסיתי את מזלי.

אינטליגנציה מרחבית

כשאני עוצמת עיניים אני בדרך כלל רואה תמונות ברורות – הכל חזותי אצלי, אני רואה כל דבר שאני חושבת עליו כולל רגשות (אני משתדלת לא להרגיש כלכך הרבה, עניין של מינונים). סתם דיבורים, סנריואים עתידיים, חלומות, תוכניות, מחשבות סתם ומחשבות מעוגנות.

אני רגישה לצבע – מה זה אומר? שאני רואה גוונים ויודעת  מה עושה לי טוב בעיניים ומה לא? אז כנראה שכן.

אני אוהבת להסתכל בתמונות (ספרים/ תערוכות) – כן.

אני אוהבת משחקי הרכבה, מבוכים ומשחקים חזותיים אחרים – שוב, ההבדל בין טובה ביצועית ואוהבת. אני לא כלכך אוהבת משחקים.

באופן כללי אני יכולה למצא את דרכי במקום לא מוכר – תמיד. ואחרי פעם אחת שאני במקום כלשהו יש לי מפה קטנה בראש של איפה כל דבר נמצא  (לפי חלונות ראווה או שלט או כניסה לבית).

אני אוהבת לשרבט/ לצייר – לא במיוחד (המרפאה בעיסוק של רו אמרה לי פעם – "את באה מאמנות נכון? את מחזיקה עיפרון כמו מישהי שבאה מאמנות." אני באה מבית שבו כולם יודעים להחזיק עיפרון כמו שצריך ולרשום יודעים לפני שיודעים לכתוב א'-ב'. אבא עדיין מחכה שהאמנית שבי תפרוץ יום אחד, אבא הנהדר ומלא האמון).

אני יכולה לדמיין בקלות איך משהו יראה ממעוף ציפור – אני יודעת איך הוא יראה. גוגל מאפס זה כאן.

כשאני בחנות רהיטים, אני יכולה לדמיין בקלות איך הרהיטים משתלבים בבית – הו, לגמרי.

אוהבת פעילות הנושאת אופי אמנותי – אין נושא שאי-אפשר לדחוף תחת גג אמנותי, הלא כן? איזה התחמקות נאה.

 

שיר לעשרה במרס –

להשאיר תגובה

