מבחן 3

נפל לידי מבחן אינטליגנציות שכנראה משמש מכונים שבודקים כישורים שונים אצל הממוינים לעבודה. ניסיתי את מזלי.

אינטליגנציה מוזיקלית – באמת שלא ידעתי שיש אינטליגנציה כזאת, למה לא בעצם? זאת אחת האינטליגנציות הכי מוצדקות שיש

אני יכולה להבחין בזיוף מוזיקלי – הו, כן. אני נחרדת מזיופים מוזיקליים, למרות שכמה מהאנשים היקרים לי ביותר הם זייפנים לא קטנים שנהנים הנאה גדולה משירתם הם (נשאלת השאלה – מה נעלה יותר – להנות בעצמך משירתך או לגרום לסביבה עונג בשירה לא מזויפת)

אני מקשיבה הרבה למוזיקה – כל הזמן. טוב, כמעט כל הזמן. הבוקר שלי מלא ב88FM, הצהריים באלבומים שאני מתגעגעת אליהם (המיושנת שאני מאמינה גדולה בקונספט של אלבום מלא ולא של טרקים פזורים ללא משמעות), אחה"צ יש שעת עונג בתחנה שהוזכרה כבר. בקיצור (באירוך), כן. גדלתי ככה ואני מגדלת את הילדים שלי ככה.

אני מנגנת בכלי מוזיקלי – הו, לא! הקואורדינציה הקלוקלת שלי לא מאפשרת לי לנגן

אני אוהבת לשיר – אני לא יודעת מה לענות. אני אוהבת לשיר ועושה זאת לא מעט בדלת אמותי, אבל זה כמו עץ ביער לא? אני שרה לעצמי בלב אז אולי אני לא שרה כלל?

חיי היו אומללים ללא מוזיקה – חד משמעית כן, חיי היו אומללים ללא מוזיקה. אני לא מבינה באמת אנשים שלא מאזינים או לא אוהבים מוזיקה.

אני יכולה להתחבר למקצב של יצירה מוזיקלית תוך שימוש בכלי הקשה פשוט – אני חושבת שכן

אני מכירה מנגינות רבות ושונות של שירים ויצירות מוזקליות – הו, אינספור

אני מסוגלת לחזור בצורה מדויקת למדי על קטע מוזיקלי אחרי שמיעה אחת בלבד – לגמרי, כולל מילים (ואם לא אני מוכנה להמציא ממש מעולות משלי)

אני מזמזמת באופן קבוע – בחיים לא. זה מתקשר אצלי אוטומטית לאקט שנובע ממורת רוח עד עצבנות קשה

בחשיבה, בשיחה בהרצאה – אני מרבה להשתמש בדימויים מעולם המוזיקה – לא. אבל רפרנסס מוזיקליים טריוויאליים כטוב מוחי המשתולל ללא סוף.

שיר לאחדעשר במרס – אני יודעת שפול סיימון כתב אותו ממש בשבילי, כלומר, הוא ידע שפעם אני אקשיב לו והשיר הזה יהיה אני. זה כוחה של מוזיקה (של אמנות? של מוזיקה עוד יותר), כי מלודיה ומילים יוצרות תרכובת שיכולה להפרות ולרגש גם בפעם המיליונית.

When something goes wrong I'm the first to admit it
I'm the first to admit it And the last one to know
When something goes right Well it's likely to lose me, It's apt to confuse me It's such an unusual sight.

I can't get used to something so right

להשאיר תגובה

