אז מה את אוהבת – 2

לוקחת מסוזן – תכונות שעושות לי את זה באנשים  (צריכות להיות שתיים או שלוש כאלה למי שאני אוהבת): 1. נדיבות – רגשית, פיזית, נפשית (ובתוספת מאוחרת – זאת תכונה שאי אפשר בלעדיה). 2. פיזיות מסוימת שאינה דווקא מעוגנת בכללים מדודים, כי אם בניואנסים – משהו מאד נוכח אבל לא מאיים, לא מתפרץ לספייס האישי (לא אלפות, רק לא אלפות), אבל כן  אותו סוג של חן – קסם חמקמק. 3. שיעניין אותי – הבחירות שלי בעצמים דוממים הם בכאלה שלא ימאסו עלי לעולם, רוב הדברים שנמשכתי אליהם לפני 20 שנה מחזיקים יפה גם היום מבחינת המשיכה שלי כלפיהם, אותו דבר באנשים (באמת? אני שואלת את עצמי, כן, באמת.) 4. מי שרואה אותי, מי שנותן לי לראות אותו. 5. שנינות. 6. טוב טעם. 7. שיהיה לו self.

ומה עוד אני אוהבת:  1. כשמסרקים אותי אחרי חפיפה בתנועות הנכונות. 2. ידיים נהדרות, בטוחות, עם מגע טוב. 3. לשקוע בספר מבריק בלי תאריך תפוגה של צריך להפסיק. 4. את המבט שלו, את הקול שלו, את זה שהוא עולה אחרי במדרגות ומסתכל לי על התחת, את העובדה שהוא לא פוחד, את העובדה שהוא ישנו  5. הילד שקורא לי 'אִמִי. 6. הילד שמרשה לי להתכרבל איתו במיטה שלו ולדבר על דברים חשובים של בני עשר. 7. לשמוע. 8. ולראות.  9. דברים שכלל לא יאה לכתוב אותם מקלדת על גבי בלוג אבל הם עושים לי לופ בבטן ובלב. 10. ממתקים. 11. לכתוב טוב. כשזה טוב, זה ממש טוב. 12. ולדעת, אני יודעת מצוינת.

רציתי לכתוב פוסט ניהיליסטי היום. אני מכירה את מגלגלי העיניים בסביבתי שטוענים שאני לא ניהיליסטית כלל (מקסימום אקזיסטנציאליסטית דמיקולו), ויכול להיות שהאדם הפרגמטי שאני היא לא ניהיליסטית מי יודע כמה. אבל ברגש,בידיעה של מה שנכון ומה שבאמת עובד בשביל אנשים כמוני, אני הכי.

אז גם אני אומרת – להוריד את השאלטר? הו, לא, אני לא בנויה לאכזבה הסופית הזאת . בואו נוציא את האלכוהול ונרקוד, אם זה כל מה שזה.

להשאיר תגובה

