מבחן – 4

ממשיכה עם מבחן האינטליגנציות הגרדנרי.

אינטליגנציה נטורליסטית

אני אוהבת לטייל בטבע ולהינות מהמראות – let me rephrase – לו הייתי מטיילת בטבע, מין הסתם הייתי נהנית מהמראות

אני זוכרת בקלות יחסית שמות של צמחים ובעלי חיים – הו כן, הם נכנסים לי לראש ומסתובבים שם חופשי  – ללא שמץ של ציניות, באמת יש לי בראש כמויות טריוויה נטורליסטית שמתבססת על הרביעיות של ימי ילדותנו (רגע של כנות – אני לא יודעת למה אני מתביישת בידע הזה שהוא רב מכל רביעיות. היה נהדר לגדול בחוץ בשנות השבעים, היה נהדר ללמוד מהורי שכנראה האינטליגנציה הנטורליסטית שלהם גבוהה במיוחד, היה נהדר לטייל ולהכיר ולאגור ידע שנמצא שם במרתפים ולא הולך לשום מקום. חבל שהילדים שלי מראש לא מעוניינים בצדדים האלה של החיים. הנה, אני כלל לא מתביישת – יש לי כמויות ידע שאני אפילו לא יכולה לכמת בתחום הזה).

אני מגדלת או רוצה לגדל בעלי חיים – תמיד גידלתי, תמיד יש מישהו פרווני בבית

אני מגדלת עציצים/ גינה – חלילה, אני היא הגיהינום הפרטי של הצומח באשר הוא צומח. למיטב ידיעתי, כל עציץ או צמח ששומע את שמי, מת במקום.

אני מבינה את החשיבות שבתזונה בריאה ומשתדלת לחיות ע"פ עקרונותיה – אני מבינה את החשיבות העליונה של לאכול מזון שעושה לי טוב רגשית ונפשית וכתוצאה ישירה גם פיזית. הכל בריא כל עוד הוא לא מעובד (חוץ מממתקים כמובן שהם בריאותיים לגמרי). השאלה היא מה המינון שבו אוכלים מזון מסוים ומה הכמות המדויקת שעושה טוב בגוף ובלב (כן, אפשר להבין שכלית ואחרכך גם רגשית ולגמרי פיזית שלא חייבים לגמור מהצלחת ואפילו לא חצי מהכמות).

אני מרבה להסתכל בשמים, בכוכבים,במעוף הציפורים – כן, לא, כן

אני חובבת סרטי טבע – לא מחפשת אחריהם במיוחד, אבל גם לא נמנעת (אוי, איזה גור צבוע חמודי. אוי, כמה יפה מעוף העגור המלכותי מעל סן-פטרסבורג בשקיעה. אוי, כמה מרהיב מרקם הרכיכות במעמקי הים).

אני מעדיפה ארוחה בטבע על-פני ארוחה במסעדה סגורה – אם המדרכה על יד השכונתי נחשבת טבע, אז כן. 

אני מעדיפה לגור בכפר ולא בעיר – לא. עיר. רק עיר.

הליכה בטבע מרגיעה אותי – ללכת באופן כללי זה מצוין (התחמקות אלגנטית, כן?)

טבע מוזיקלי לתשעה-עשר במרס

להשאיר תגובה

