מבחן 5

ועוד בוקר אינטליגנטי

אינטליגנציה גופנית-תנועתית (הו, איך שאני יורה בעצמי על המקום)

אני עוסקת באופן קבוע בספורט כלשהו או בפעילות גופנית – רוצה לומר שכן. אני חושבת על פעילות גופנית קבועה ומבצעת רנדומלית מדי. מה שבטוח – הגוף שלי מתגעגע למאמץ גופני.

אני זזה, מתופפת או מגלה חוסר מנוחה כאשר יושבת במקום אחד הרבה זמן – בעעעעה. לא. אני לא יכולה לסבול פיזיות מטרידה (סליחה ומחילה מכל מופרעי הקשב שמקיפים אותי רוב הזמן). אני אוהבת שקט גופני. כשאני מזיזה רגל זה לרוב כשלא נוח לי או כשקר לי (AKA לא נוח לי)

אני אוהבת לעבוד בידיים – לתפור לרקום לגלף וכו' – מאד אוהבת לעבוד בידיים, מאמינה גדולה שהרבה מהלימוד הפנימי שלנו נובע מעבודה בידיים.

כשאני לומדת מיומנות רבה אני מרבה לתרגל אותה – לא חשבתי על זה מעולם. אין לי מושג.

הרעיונות הטובים ביותר עולים בדעתי בשעת פעילות פיזית – לאו דווקא (המחשבות הכי טובות שלי נחשבות לי בחלומות), אבל פעילות גופנית מפנה מקום בראש למחשבות נקיות ומאווררות.

בשעת שיחה אני מרבה להשתמש בתנועות ידיים וגוף – תנועות ידיים. המון. לפעמים אני מנסה לדבר בלי ידיים, זה לא מצליח.

לרוב כשאני מאזינה למוזיקה אני מתנועעת – ברור (לפעמים בלב)

אני אוהבת לפרק דברים ולהרכיבם מחדש – אין בי טיפת סקרנות לפרק ולהרכיב.

אני אוהבת לגעת בכל דבר חדש שרואה – יאק. לא.

אני אוהבת משחקי כדור – הקואורדינציה המופלאה שלי מונעת ממני לאהוב משחקי כדור. אין לי סיכוי איתם.

שיר לעשרים במרס היום האחרון של החורף – מחמד אחד בספריה אמר לי עליו: "זה בדיוק השיר שסוגר מסיבות. רוב האנשים כבר התפנו, מישהו הדליק את האור ומישהו אחר מטאטא, על הספה בצד מתנשק זוג מנומנם והורמונלי ואתה רוקד במרכז עם האהוב שלך קרוב-קרוב. אתם אפילו לא רוקדים, רק עומדים שם מחובקים עם שאריות המיסטול והעייפות שמשתלטת ולא מסוגלים לעזוב זה את זה. הוא קיבל ממני נשיקה על מילותיו המושלמות (אני חותמת שגם אלכס היה חושב שהן מושלמות).

2 responses to “מבחן 5

  • אורית

    תשלחי למחמד נשיקה וירטואלית ממני על איך שזיקק ודייק את החמימות שהיתה לי על השיר הזה לסיטואציה המדוייקת.

    וגם, אני נכנסת פעם בכמה ימים וקוראת בשקיקה 2-3 שלך בבת אחת.
    אפשר לבקש ההארכה של מבצע פוסט ביום גם לאפריל-מאי-יוני?

להשאיר תגובה

