אז מה את אוהבת – 3

הבחירות שלי באהבה שקופות. אני יודעת מראש במי אני אתאהב, מחליטה עליו, מחליטה על עצמי.
באופן כללי, אני זונה של אהבה ומוכנה לאהוב בלי תנאים את מי שיתאהב בי. זה כמובן לא נכון, אני מחלקת רגשות במשורה. כותבת עליהם בפתיחות גדולה כאילו שכל היום אני מסתובבת ברחוב עם לבבות על הפרצוף, אבל זה שקר שקרני. אני כלכך מבועתת מרגשות שאין סיכוי שיתפסו אותי מפזרת ככה חופשי-חופשי.
ואז מופיעה זותי, היצור הכי יפה ביקום, שהיא כלכך רזה שלא היית מאמינה שהיא יכולה לחבק חיבוק כלכך חזק. שאני, האופה החסונה עם הכתפיים הרחבות, מרגישה קטנה אצלה בידיים (עם האצבעות המקסימות – הו! אצבעות מקסימות).
אנחנו קצת מעורבבות כבר שנים, למרות שהיא יודעת עלי פי כמה וכמה ממה שאני יודעת עליה. ואולי זה נוח לשתינו ככה. ובפנים אל פנים יש שם רוך וכנות דברנית נהדרת, ואומץ כה רב שאני נדהמת כשהיא אומרת שהיא פחדנית נוראה. אנחנו מעורבבות גם ברגשות, כי היא אקסטרים שלי או אולי אני אקסטרים שלה. אנחנו נפגשות בכל מיני מקומות לאורך הדרך, בגילאים שונים, בחוויות התבגרות, באהבות. אנחנו מזהות אחת את השניה בנקודות ספציפיות ויודעות שהיינו יכולות לתקן אחת את הסטיות של השניה לו היינו מגיעות בכח קסם בזמן הנכון.
שאין בינינו שום דמיון ושאנחנו רק דומות.
כשאנחנו נפרדות, אחרי פגישה קצרה מדי, היא מנשקת אותי נשיקה אמיתית. לא את הרפרוף האווירי ליד הלחי, נוגע לא נוגע, 'יאללה מי צריך את כל המגע הזה,' אלא נשיקה על אמת.
מותר לנו להדביק תכונות זו לזו או לראות אחת בשניה את כל הטובים האלה שאנחנו לא רואות בעצמנו. מרחוק ומקרוב. אבל זאת כזאת אהבה.
שיר לעשרים וארבעה במרס – יום לאלימות ראוותנית ויצריות נועזת
It's in our heart
It's in our head
It's in our love
baby it's in our bed

 

להשאיר תגובה

