מבחן 7

שמרתי את הג'וסי סטאף של גרדנר לסוף

אינטליגנציה בין-אישית

אנשים נוטים להתייעץ אתי בנושאים שונים – אנשים נוטים לספר לי דברים שהם לא חשבו שהם יוציאו מהפה בחיים. הם גם אומרים עלי שאני מטפלת מבוזבזת (אני טוענת בחום שאין לי מספיק סבלנות ועניין לטפל באיש, יש לי כח בדיוק לילדים ולעצמי), אבל תובנות מדויקות אני מחלקת בחינם.

אני מעדיפה פעילויות קבוצתיות על-פני פעילויות עצמיות – הו, לא. אני יכולה לשאת מינונים מאד מדודים של חברה. קבוצות גדולות מעייפות אותי. אני מצוינת באחד על אחד וגם זה מתיש אותי די מהר (בחברת עצמי לעומת זאת, אני ממש טובה, אפרופו לא משתעממת לעולם).

אני בדרך כלל משתפת אנשים בחוויות שלי,בהתלבטויות, בהחלטות וכדומה – כן. אני אוהבת לספר ולחלוק אבל בערבון מוגבל – אני אוהבת לשמוע את הניסוחים שיוצאים לי מהפה, זה הופך לסיפור משעשע או מוגזם שכזה – סוג של בידור טוב שבדרך כלל מארגן לי את המחשבות טוב יותר. בסופו של דבר את שברונות הלב הקטנים, טרדות היומיום ומה שכואב באמת אני שומרת לעצמי.

יש לי לפחות שלושה חברים טובים –יש לי כמה חברים שאני מודה על כך שהם קיימים בחיי. לא הייתי מוותרת עליהם.

יש לי כושר מנהיגות – לא מתכונותי הבולטות. אני לא חברה ולא משחקת, אף פעם לא הייתי.

אני נוטה לסייע לאנשים להתמודד עם הקשיים שלהם – כאמור, יש לי תובנות מדויקות. אני רואה פרטים ויודעת לנסח לאנשים אחרים את המחשבות האמורפיות שלהם. אני יודעת שזה מבהיר ומברר ואם גם מועיל, מה טוב.

אני אוהבת את חברת בני ובנות גילי – גיל הוא כבר לא פקטור בשלב זה

אני אוהבת להקשיב לאחרים – הו, כן. מאד.

אומרים עלי שאני שומרת סוד – אני לא האדם הכי דיסקרטי ביקום, מאידך, אני לא מתעסקת בעניינים של אחרים ולכן לא מספרת סיפורים שאינם שלי (אז כן, אני שומרת סוד).

אני מבחינה היטב במצבי הרוח של אחרים – עוד לפני שהם יודעים שהם מרגישים ככה בעצמם.

 

שיר לעשרים ושבעה במארס. שיר אהבה בלופ בלתי נגמר

להשאיר תגובה

