מבחן 8

אחרון בגרדנרים (אז אני אינטליגנטית או לא? אני טובה? אני מתאימה? אני מספיקה?)

אינטליגנציה תוך-אישית

אני מהרהרת הרבה על דברים שאני עומדת לבצע, או לאחר מעשה – לא עד כדי כך. בסופו של דבר אני פשוט עושה ויודעת שזה הדבר הנכון עבורי ברגע נתון. אחרי בשום פנים ואופן. נעשה ושלום תודה (לא אכפת לי ללהג על התהליך לנצח, אבל האם אני עוד מתלבטת או חושבת מחשבות למה או מה אם – ממש לא).

אני מסוגלת ללמוד מכשלונות – אני מקווה שכן. וכשאני ממחזרת אותם אני נוטה להמציא לי אג'נדות שיצדיקו אותם ויהפכו אותי לגיבורה של עצמי.

יש לי תחומי עניין שאני שומרת לעצמי – יש לי עולם שלם שאני שומרת לעצמי.

אני מכוונת את עצמי ליעדים שקבעתי לעצמי בחיים – אף פעם לא היו לי יעדים בחיים. בשנים האחרונות יש לי וכן, כנראה שאני מתקדמת אליהם בצעדי צב כאלה או אחרים.

אני מודעת ליכולותי ולחולשותי – יותר מדי וכל הזמן

אני בעלת חשיבה עצמאית – זאת מהות הדברים בעיני ומהחשובים שאני יכולה ללמד את ילדי (ובאירוניה דקיקה, כמו שאמר בריאן, "כולכם אינדיבידואליסטים." וההמון החרה החזיק אחריו, "כולנו אינדיבידואליסטים.")

אני כותבת יומן – בערך מהרגע שלמדתי לכתוב. עד היום אני ממלאה מחברות (ובלוג)

אני מעדיפה לעבוד לבד מאשר בקבוצה – לבד. לבד. אבל שהקבוצה לא תהיה רחוקה מדי.

אני יודעת לבטא היטב את תחושותיי ואת רגשותיי – כן.

אני יודעת להקשיב לעצמי (להיות מודעת לרגשותי, רצונותי, צרכי וכו') – מאד. תהליך ארוך ומפרך של לימוד ושל אילוף ושל הבנה. לא, זה לא נגמר אף פעם.

 

שיר לשלושים במרס. עוד אחד שנכתב ממש בשבילי ושרה נינה עם קול המלאכים והלוק המושלם

I'm a frequent flyer, a notorious liar
But I can't get close enough
I never get close

One response to “מבחן 8

להשאיר תגובה

