פרוייקט מרס 2015 – אני אוהבת רק מה שאני אוהבת

המוטו המשפחתי שלנו הוא שאנחנו אוהבים רק מה שאנחנו אוהבים.
זה לא חייב להיות יקר או מתוחכם, לא נדיר או יוצא דופן.
רק הדבר עצמו.
בשביל מישהי ששופכת מילים מסוחררות ומלופפות בקצב של 120 קמ"ש, בלי התחלה ובלי סוף, זרם תודעה בלתי פוסק – הדיוק משחק אצלי תפקיד אקוטי. גם במילים, גם בחפצים, גם באנשים.

אני כותבת (וקוראת), פחות השנה, לא כי יש לי פחות מה לכתוב (או לקרא), אלא כי התפזורת בראשי גדולה יותר. בהגדרה העצמית שלי יש לכתיבה מקום מרכזי, תמיד חשבתי שאם לא אכתוב יכאב לי פיזית ונפשית, והנה דווקא השנה היא לא חסרה לי אני בטוחה שאם הייתי מתיישבת בכוונה לכתוב לא היה קורה שם שום קסם. חסרון הקריאה לעומת זאת, ממש מכאיב לי. עוד יותר מכאיב לי לדעת שהניסיונות שלי שם, מעלים ספרים בינוניים עד מיותרים.

בכל זאת, פרוייקט חודש יום הולדת, להזכיר לעצמי שאני עוד שם – לא רק האישה המעשית שמלהטטת בחמישה כדורים בכל רגע נתון, כי אם גם ההיא שיש לה כדורים מלוהטטים מכל מיני סוגים בראש, והם בדיוק-בדיוק.

 

שיר לאחד במרס

 

 

 

 

להשאיר תגובה

