אני אוהבת רק מה שאני אוהבת – שאריות

מי שמכיר אותי באמת.
מי בכלל מכיר מישהו באמת.
לדעת איך הוא אוהב את הקפה שלו, להכיר את התנועות שלו עוד לפני שהוא עושה אותן, לזהות את האויר שסביבו כשהוא בא מרחוק ועוד אין גוף ובקושי צללית רק איזשהו מיתאר אוירי אמורפי שמעלה חיוך בלב.
להכיר את התנועות הטפשיות שהיא עושה עם הידיים. תמיד היא מדברת עם הידיים יותר מדי באצבעות פתוחות, ספק מנצחות, ספק מרדדות באויר. אלה לא ניואנסים מעודנים, אלה מחבטי קריקט מעופפים.
וכשהיא שרה עם הרדיו בקול רם באוטו.
שאני אוהבת לכתוב במחברות משובצות.
אף פעם, אף פעם אני לא לובשת חום ושחור יחד וכשאני רואה כאלה שכן, מציק לי פיזית בגוף. בימים שיש בהם חום, גם הלבנים שלי לא יהיו שחורים, זאת לא רק הרגשה אופנתית, זאת הרגשה פיזית לא אפשרית בשבילי, כמו מחנק או גרוד בלתי פוסק – זה שם וזה נורא ואני לא יכולה לשאת את המחשבה על כך.
שאני פורסת תפוח לשישה-עשר נתחים שווים ואוכלת אותם במהלך יום עבודה שלם טיפין-טיפין.
שאני אוהבת אפים, ממש אוהבת אפים.
ופרופילים יפים, אפשר להתאהב בקלות בשל פרופיל יפה (לפעמים מי שיפה בפרופיל לאו דווקא יפה בפרונט, אבל זה לא רק עניין של יופי, זה מיתאר.
זאת כבר פעם שניה בפוסט הזה שאני כותבת את המילה מיתאר.
עוד משהו שאני אוהבת – להדבק למילים ולהשתמש בהן בכל הזדמנות, כמו מיתאר, או מבדר, או 'אני להוטה אחרי,' או מפלבל (אל תפלבל בעינייך, אדון צעיר – דוגמה למשפט מצוין שלא אומר לעולם).
אני אוהבת זהב. לא מזמן נשאלתי במשחק "איזה צבע את" ואני אמרתי "זהב כמובן, אבל בלב." זהב מופנם מין הסתם. גם תכשיטי זהב, למרות שקשה לי המחשבה שהם יהיו עלי. כמו ארנקים ותיקים, גם תכשיטים צריכים למצא אותך ולא את אותם.
שתמיד כשאנדי דופריי בורח משושנק דרך הביוב אני פוחדת שהפעם הוא לא יצליח, ושבכל פעם בה אני נתקלת במקרה בארמגדון באיזשהו ערוץ, אני מתיישבת לראות אותו.
שאני מתה על דואטים אם הם טובים, גם אם הם מתקתקים עד כדי בחילה.

הדואט המושלם לשניים-עשר במרס (בסוגריים: אני אוהבת את לי הייזלווד, הייתי מתחתנת איתו ועם קול הקאובוי שלו והמוזיקה שלו)

2 responses to “אני אוהבת רק מה שאני אוהבת – שאריות

כתיבת תגובה

